Πολιτική Επιστροφών

Η ικανοποίησή σας είναι προτεραιότητά μας. Ωστόσο, λόγω της φύσης των προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας, ισχύουν ειδικοί όροι σχετικά με τις επιστροφές.

Προϊόντα που δεν επιστρέφονται

Για λόγους υγιεινής και ασφάλειας, δεν είναι δυνατή η επιστροφή ή η αλλαγή σε προϊόντα όπως:

  • Καλλυντικά (make-up, κραγιόν, μάσκαρα κ.λπ.)
  • Κρέμες προσώπου ή σώματος
  • Προϊόντα περιποίησης μαλλιών ή δέρματος
  • Αρώματα και προϊόντα προσωπικής φροντίδας
  • Οποιοδήποτε προϊόν έχει ανοιχθεί ή χρησιμοποιηθεί

Επιστροφές γίνονται μόνο εφόσον το προϊόν παραμένει σφραγισμένο, αχρησιμοποίητο και στην αρχική του συσκευασία, όπως παραδόθηκε.

Ελαττωματικά ή λανθασμένα προϊόντα

Αν παραλάβετε ελαττωματικό προϊόν ή λάθος παραγγελία, επικοινωνήστε μαζί μας εντός 48 ωρών από την παραλαβή στο [email ή τηλέφωνο επικοινωνίας].

Θα φροντίσουμε για αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, χωρίς καμία επιβάρυνση για τα μεταφορικά.

Για να γίνει δεκτή η επιστροφή:

  • Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς.
  • Να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (συσκευασία, προστατευτικές μεμβράνες κ.λπ.).

Επιστροφή χρημάτων

Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε κατά την παραγγελία, εντός 5-10 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή και τον έλεγχο του προϊόντος.

Διαδικασία Επιστροφής

Επικοινωνήστε μαζί μας στο [email/τηλέφωνο] αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας σας.

Θα λάβετε οδηγίες για την αποστολή του προϊόντος στη διεύθυνση της εταιρείας μας.

Μόλις παραλάβουμε και ελέγξουμε το προϊόν, θα ενημερωθείτε για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Σημείωση

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία (ΚΥΑ Ζ1-891/2013 και Οδηγία 2011/83/ΕΕ), τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης εφόσον έχουν ανοιχθεί μετά την παράδοση, για λόγους υγιεινής.

Newsletters

    By subscribing, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.